Klantenservice

Niet tevreden over een dienst of product? Laat het weten. Alleen als wij op de hoogte zijn van je bevindingen kunnen wij er iets mee doen. Je kan ons bereiken op werkdagen tussen 8.30 – 18.00 uur telefonisch op: 06-53882981

Buiten deze tijden kan je het beste een e-mail sturen via het contactformulier. Binnen 24 uur antwoorden wij.

Veel gestelde vragen

Betaal mogelijkheden

IDEAL: heb je een betaalrekening met internetbankieren? Dan kun je supersnel en veilig online betalen via Ideal. Klik op deze betalingskeuze en je wordt direct geleid naar een betalingspagina waar je eerst uw bank selecteert en dan verder de betaling kunt afhandelen. Als de betaling succesvol verloopt versturen wij binnen 1 werkdag de bestelling. (Afhandeling in de veilige omgeving van Mollie)

Levering op factuur: plaats je bestelling en kies bij betaalmethoden voor “factuur”. Wij versturen dan de bestelling direct na ontvangst en sturen de factuur separaat via e-mail.

Je komt de bestelling afhalen in Huissen: wij nemen telefonisch of via mail contact met je op om een afhaalafspraak te maken. Het is dan mogelijk om via de app ‘Tikkie’ of contant te betalen.

Retourneren

Klik HIER voor informatie wat betreft retourneren.

Bezorging / Levering

PlayMoGym verzend alleen in Nederland en België.

Verzendkosten binnen Nederland
Pakketdienst/ PostNL – locatie: € 5,95 (bij bestelling tot 60 euro, daarboven GRATIS)

Verzendkosten naar Belgie
Pakketpost: € 5,95  (bij bestelling tot 60 euro, daarboven GRATIS)

Bij te downloaden producten zoals E-books gelden geen verzendkosten.

 

* Voor 17.00 uur besteld en betaald? We verzenden de bestelling dezelfde werkdag.
* Later besteld en betaald? Dan versturen wij de eerstvolgende werkdag.
* Ook op zaterdag wordt bezorgd, maar een bestelling gedaan op zaterdag of zondag wordt dus maandag ingepakt en in principe dinsdag bezorgd! (95 – 98% wordt de volgende dag bezorgd!)

Wij leveren uit voorraad. Het aantal stuks dat van een artikel op voorraad is staat in de shop vermeldt bij de productdetails. Is een product NIET op voorraad? Mail dan naar info@playmogym dat u op de hoogte gesteld wilt worden zodra het product er weer is.

Bijna al onze bestellingen worden bezorgd via PostNL. Via e-mail krijgt u een track en trace code, waarmee je zelf via PostNL kunt zien waar de bestelling op dat moment is.

Je kunt er ook voor kiezen uw bestelling te laten bezorgen op een Postkantoor locatie bij je in de buurt. Kies voor verzendmethode “Verstuur naar een afhaalpunt locatie”

BTW

PlayMoGym maakt gebruik van de kleine ondernemersregeling. Hierdoor is PlayMoGym voor de in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen vrijgesteld van BTW. Voor meer informatie over de kleine ondernemersregeling klik HIER. 

Klachten, vragen, opmerkingen

Niet tevreden over een dienst of product? Laat het weten. Alleen als wij op de hoogte zijn van je bevindingen kunnen wij er iets mee doen. Je kan ons bereiken op werkdagen tussen 8.30 – 18.00 uur telefonisch op: 06-53882981

Buiten deze tijden kan je het beste een e-mail sturen via het contactformulier: https://www.playmogym.nl/contact

Binnen 24 uur antwoorden wij.

Privacy en veiligheid

Wij respecteren je privacy en gebruiken de gegevens alleen voor afhandeling van bestellingen en met jouw toestemming. Verder is onze website SSL beveiligd, dus zowel de invoer van naam en adres gegevens als de financiële afhandeling van de bestelling, vindt in een beveiligde omgeving plaats!

Voor de volledige privacyverklaring klik HIER

Algemene Voorwaarden

Voor de volledige Algemene Voorwaarden klik HIER